.

נכון שוידאו זה מפחיד? אז בואי נוריד לו את הרעש

תוך פחות משבועיים – תרגישי הרבה יותר טבעית מול מצלמה

גם אם כרגע את רק חושבת על זה ודופק לך הלב

את יודעת שהיום עסק בלי וידאו – פשוט לא קיים.
אבל כל פעם שאת מתקרבת למצלמה, משהו שם נסגר.

אולי כבר ניסית – פתחת מצלמה, לחצת על הקלטה,
אבל הקול שלך נשמע מוזר, הפנים לא נראו כמו שאת מרגישה בפנים,
ובמקום ביטוי – יצא בעיקר מאמץ.

אולי העלית סרטון או שניים, אבל התחושה נשארה:
זה לא באמת את. זה לא מעביר את מי שאת באמת.

ולפעמים עוד לפני שאת בכלל מתחילה – את עוצרת.
כי יש בך קול קטן שאומר: "מי אני בכלל?"
או "לא בא לי לראות את עצמי שוב ככה."

ועם כל ניסיון כזה – הביקורת גוברת.
אז את דוחה את זה. שוב.
אבל עמוק בפנים – את יודעת שיש לך מה להגיד.
שאם רק תצליחי להיות נוכחת, טבעית, את –
הלקוחות ירגישו את זה. ויבואו.

וגם אני הייתי שם.
שנים התחבאתי מהמצלמה – סטילס או וידאו, זה לא משנה.
הרגשתי שכולם יכולים – רק לי יש איזה מחסום לא מוסבר.
רק אחרי שלקוחה העירה לי בעדינות שאני עוזרת לאחרות להיפתח מול מצלמה,
אבל אין אפילו תמונה אחת שלי ברשת – הבנתי שאני לא יכולה להמשיך ככה.

אז לאט לאט התחלתי לצלם את עצמי.
בהתחלה רק פנים. אחר כך קצת יותר.
וכל פעם זה הרגיש מוזר, חשוף, לפעמים אפילו לא נעים.

גם היום?
אני עדיין שומעת את הקול שלי בסרטון ומתכווצת.
עדיין יש בי ביקורת.
אבל ההבדל הוא שזה כבר לא עוצר אותי.

כי הבנתי משהו חשוב:
איך שאני תופסת את עצמי – זה לא איך שהקהל שלי תופס אותי.
אני רואה חוסר שלמות. הם רואים אומץ, מקצועיות, נוכחות.

וזה בדיוק מה שאני רוצה לתת לך בסדרת המיילים הזו.
לא טכניקות מפונפנות.
אלא תהליך פשוט, רך, אמיתי –
שיעזור לך לצלם את עצמך, לדבר כמו שאת מדברת באמת,
ולהתחיל להופיע בעסק שלך במובן הכי עמוק של המילה.

הן היו בדיוק איפה שאת עכשיו

כל מייל יתמקד בנושא אחד שיעזור לך לבנות ביטחון מול מצלמה –
לא דרך השראה ריקה, אלא דרך הבנה,
תרגול והתמודדות עם הדברים שבאמת תוקעים אותך.

עם כלים קטנים, קלים ליישום ובלי לחץ –
תקבלי גישה חדשה לגמרי לצילום עצמי, לנוכחות טבעית,
וליכולת שלך להיות בפרונט, גם כשזה מרגיש מאתגר.

בשונה מהתהליכים העמוקים שאני מעבירה בליווי אישי,
כאן המשימות פשוטות, ממוקדות,
ומתאימות בדיוק למי שרוצה להתחיל – אבל לא יודעת מאיפה.

אני יודעת שזה לא רק על מצלמה.
זה על חשיפה, על ביקורת עצמית, על קול שקט בפנים שאומר "מי אני בכלל?"

אבל דווקא בגלל זה –
זה הזמן שלך לעלות שלב.
להיראות, להישמע, ולבנות את הנוכחות שהעסק שלך כבר מוכן אליה.

למי זה מתאים?


למי שיודעת שהגיע הזמן להפסיק להתחבא –
אבל לא יודעת איך להתחיל

למי שיש לה עסק, ידע ומקצועיות –
אבל המצלמה עדיין מלחיצה אותה

למי שכל פעם שהיא מצלמת, היא מסתכלת
על עצמה וחושבת “זו לא אני.”

למי שכבר ניסתה להצטלם, ערכה, העלתה –
ולא הייתה שלמה עם התוצאה

למי שנמאס לה לשתוק בזמן שכולן מדברות –

והיא יודעת שיש לה מה להגיד

למי שמבינה שוידאו הוא ערוץ שיווקי קריטי –

אבל הלב שלה עדיין דופק לפני כל צילום

למי זה לא מתאים?

למי שמחפשת נוסחת קסם או תוצאה בין לילה

למי שמסרבת להצטלם בכל דרך ולא מוכנה לנסות

למי שלא רוצה לעצור רגע,
להקשיב לעצמה ולהתבונן
באמת איפה היא עומדת

רוצה להרגיש סוף־סוף טבעית מול מצלמה? מתחילה כאן

נעים להכיר,

אורנית ויטה, בת 48.
בעברי ניהלתי שני עסקים: סטודיו למחול וסטודיו לצילום משפחות ועסקים.

כשפרצה הקורונה – ובעיקר בעקבות טלטלה אישית עמוקה –
הבנתי שאני צריכה לבחור בעצמי.
בחרתי לצמצם, להתכנס, ולהתמקד בצילום.

אבל אז גיליתי משהו חשוב עוד יותר:
שאני לא רק מצלמת. אני משקפת.
אני עוזרת לאנשים לראות את עצמם – בעיניים רכות יותר.
ולאהוב את מה שהם רואים.

זה התחיל עם מצולמים בקליניקה,
והמשיך אליי.
לא יכולתי להישאר מאחורי הקלעים ולדבר על ביטחון –
בלי לצלול לתוך זה בעצמי.

אז צילמתי. את עצמי. שוב ושוב.
וידאו, סטילס, בלי פילטר, בלי חיזוקים מבחוץ.
עברתי את כל התחושות שרוב הלקוחות שלי חוות:
שיפוט עצמי, פחד מהקול שלי, רצון לברוח.

ולא ויתרתי.

היום אני מלווה בעלות עסקים שלמדו הכול –
אבל עדיין נמנעות מלדבר למצלמה.
נשים שיש להן מה להגיד, רק לא יודעות איך להוציא את זה החוצה.

אני לא מלמדת רק איך לצלם.
אני מלמדת איך להפסיק להסתתר.

והסדרה הזו – היא הצעד הראשון שלך החוצה.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.